Annemari ABC

17 detsember 2009

Piparkoogimehike

Käisin emme ja mammaga teatris. Ma olin Piparkoogimehikest televiisorist varem näinud. Lasteaias. Aga keskelt ja lõppu ei olnud, sest issi tuli mulle varem järele. Seal oli Kell ja Sool ja Pipar ja Piparkoogimehike.

Aga see etendus oli natuke teistsugune ja meeldis mulle väga. Piparkoogimehike oli nii vahva. Ma vahepeal natuke pabistasin, kui Hiir tuli ja tahtis Piparkooki ära süüa, pistsin lausa sõrmeotsad suhu :) Istusin emme süles, et paremini näeksin ja kui teised lapsed, kes olid suuremad koolilapsed karjusid, siis mina ei karjunud. Ma ei teagi miks, lihtsalt vaatasin, mis juhtub.

Mul oli seljas sinine sametkleit valge pitskraega, mille onu Peteri ema mulle kinkis, ja valged sukkpüksid. Kaela panin emme valge pärlikee. Jalas olid valged sussid ja siis võisin julgelt jalgadega vastu toolide seljatugesid minna või toolil jalad pepu all istuda :)

Mul on hea meel, et emme mulle kava ostis. See on nii ilus, piltidega ja trükitähtedega kirjutatud Sool, Pipar, Suhkur, Tee jne. Saan ise lugeda...

3 Comments:

  • At reede, detsember 18, 2009 9:27:00 AM, Blogger Kati said…

    Annemari, mulle on kõik tuttavad lapsed rääkinud, et neile ka see etendus meeldib, et saab palju naerda ka :) Mamma ütles, et talle ka väga meeldis. Mina ei olegi seda etendust veel näinud teatris, olen hoopis näinud seda televiisorist, nagu sinagi. See televiisori oma mulle meeldis väga, eriti härra Kellakägu :)

    Annemari, kas mäletad, käisime suvel ka teatris. Käisime Käsmus ja vaatasime meremuuseumi õue peal etendust KON-TIKI. Seal kus 4 meest sõitsid parvega mere peal ja kookospähkleid sõid :)

     
  • At reede, detsember 18, 2009 1:11:00 PM, Blogger Kristi said…

    Tead, Ülbet Hiirt mängis onu Jüri. Õigemini vanaisa Jüri. Pipral ning Piparkoogil olid pruunid silmad, Soolal sinised ja ma arvan, et Teepakil rohelised. Hiirel olid suured punased silmad :)

    Annemari

     
  • At esmaspäev, detsember 21, 2009 9:28:00 AM, Blogger Kati said…

    Annemari, käisin ka eile vaatamas Piparkoogimehikese etendust. Pärast muudkui laulsin: pipar-pipar-piparkoogimehike...

     

Postita kommentaar

<< Home