Annemari ABC

22 märts 2010

Teatritööl

Käisin ükspäev jälle teatris. Seekord üldsegi mitte etendust vaatamas, vaid sain seal hoopis teistmoodi ringi uudistada. Peab ütlema, et teatris on nii lõpmata lahedad suured peeglid. Peegli ees oli muide väga hea käia sättimas oma uut puffi, mis issi Rootsist tõi - tegin omale igast lahedaid mütse ja peapaela versioone sellega. Üks tädi, kes ka hästi kaua peegli ees end sättis, ütles mulle, et peeglid armastavad meid :)

Etenduse ajal käisin vaatamas ka näitlejate pilte seina peal, ma tundin ikka päris mitu näitlejat ära, olen neid vahest telekas näinud, ja muidugi olen ju ka etendustes neid näinud (ehheee - teatris on üks selline etenduste raamatuke, kus iga etenduse kohta on midagi tutvustavat kirjutatud ja pilt juurde pandud, mida siis teatrikülastajad saavad koju kaasa võtta - ühe pildi peal oli üks onu grimeeritud neegriks, aga mulle tundus täitsa, et see on pipargoogimehike).

Vahepeal käisin puhvetis seina peal olevatest raadiost kuulamas ka etendust, päris huvitav on kuulata kuidas üks etendus väiksesse karpi ära mahub... Tädi Kati rääkis, et teatritöötajad kuulavad nendest raadiotest, et kui kaugel etendus juba oma järjega on, ja kui kostab plaksutamist, siis ongi etendus läbi.Igatahes kui emme mulle teatrisse järele tuli, et koju minna, siis teatritädid küsisid, et kas mina olen nüüd teatrilaps (teatrilasteks kutsutakse neid lapsi, kelle vanemad teatris töötavad, ja kelle mängumaa on teatri pikad koridorid ja lavatgused ja -alused ning õhtujuttudeks kogu teatri mängukava). Noh, vaatamata sellele, et kuigi minu emme ja issi küll teatris ei tööta, siis niimoodi naljaga pooleks ma arvan et natuke olen teatrilaps jah, sest teatris oli vahva, ja ega ma kohe koju ei tahtnudki kiirustada :)

Õhtul koduteel: Emme, kas merekala on ori või orik? Ma ei mäleta täpselt, kas teatritädi nimi oli Eve Ori või Orik ja ta ütles, et see tähendab merekala.
Kust sa tead tema nime? Ma lugesin tema sildi pealt.
Emme, mis Kati nimi on? Hm, Kati on hüüdnimi, Katrin on pärisnimi. Aga miks ta Kati on? Ma ei tea, eks küsi Kati või mamma käest, nemad teavad. :)

1 Comments:

  • At esmaspäev, märts 22, 2010 2:45:00 PM, Blogger Kati said…

    Annemari, selle kala nimi on haug, teatritädi nimi on Eve Haug :)

    Aga jah, see minu nimi, see on jah selline viguriga. Minu päris nimi on Katrin, aga Kati on minu hüüdnimi ja selle hüüdnimega on mind ka kogu aeg kutsutud, sest seda on kergem välja hääldada kui minu pärisnime.

     

Postita kommentaar

<< Home